FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Co zawiera cena wynajmu?

Cena wynajmu zawiera: x-godzinny wynajem sprzętu, rozłożenie i złożenie sprzętu, dmuchawki i zabezpieczenia.

Jak wcześnie należy dokonać rezerwacji?

Jeśli chcą Państwo być pewni terminu oraz miejsca planowanej imprezy, prosimy nie zwlekać i skontaktować się z nami jak najszybciej. Należy zapewnić odpowiedni czas na wszelkiego rodzaju konsultacje i uzgodnienia związane z planowaniem imprezy. Jako minimum proponujemy 2-4 tygodni.

Co się stanie z urządzeniami w razie deszczu?

W razie wystąpienia złych warunków atmosferycznych (deszcz, silny wiatr) klient płaci tylko połowę ceny.

Jak wiele miejsca potrzebuję?

Na naszej stronie internetowej zamieszczamy wymiary wszystkich urządzeń. Należy do nich doliczyć minimum 1m z każdej strony.

Jakie są warunki instalowania urządzeń?

Zasilanie 230V, płaskie podłoże, pozbawione ostrych elementów.

Czy współpracujecie z animatorami?

Oczywiście. W naszej ofercie posiadamy listę animatorów, specjalizujących się w kompleksowej organizacji małych oraz wielkich eventów dla dzieci.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można dokonać drogą telefoniczną lub mailowa. Jeżeli wymagana jest faktura, prosimy o załączenie danych firmy.

Czy atrakcje są ubezpieczone?

Wszystkie nasze urządzenie objęte są ubezpieczeniem OC.

Ile dzieci może korzystać z urządzenia w tym samym czasie?

Specyfikę dotyczącą ilości graczy podajemy na naszej stronie internetowej w zakładce „wynajem”.

Czy w cenę wliczony jest transport?
Oferujemy bezpłatny transport w promieniu do 100 km od Poznania. Następnie 1.20 zł za każdy kolejny kilometr.
W jakich godzinach możecie rozłożyć i złożyć urządzenia?
W zależności od ilości zleceń danego dnia, (od 7:00 rano do 22:00)

Napisz do Nas

Abc Paweł Rosadziński

ul. Polna 86, 60-803 Poznań
woj. wielkopolskie
NIP 281 002 63 05

Telefon

+48 732 436 700

EMAIL

info@abc-dmuchance.pl

FACEBOOK

Polub Nas!